Vítají Vás ŠIKOVNÉ BERUŠKY z 5. A a paní učitelka Mgr. Pavla Plesníková



 

<div style="box-sizing: border-box; font-family: " segoe="" ui",="" system-ui,="" "apple="" color="" emoji",="" "segoe="" ui="" sans-serif;="" font-size:="" 14px;="" text-transform:="" none;"="">

 

 

 

 

 

 

NA TĚCHTO STRÁNKÁCH BUDU VKLÁDAT AKTUÁLNÍ INFORMACE.

PROSÍM, ABY PRÁCI, KTEROU POSÍLAJÍ DO TEAMSŮ, VYPRACOVÁVALY DĚTI SAMY- objektivní zhodnocení znalostí

Od 4. 1. 2021 bude probíhat online výuka každý den se zapnutými kamerkami :

PONDĚLÍ - od 8,00-8,45(čj); 8,50-9,40(m); 10,00-10,45(aj)

ÚTERÝ     -  od 8,30-9,15(čj); 9,20-10,00(m); 10,10-10,45(čtení)           dobrovolné doučování-14,30-15,30

STŘEDA   - od 8,30-9,15(čj); 9,20-10,00(m); 10,10-10,45(čtení)

ČTVRTEK-  od 8,00-8,45(čj); 8,50-9,40(m); 10,00-10,45(aj)

PÁTEK      - od 8,30-9,15(čj); 9,20-10,00(m)

 

Pokud by měl někdo problém s připojením, dejte mi vědět hned na začátku výuky, domluvíme jiný postup.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OD 6.11.2020 bude probíhat dálková výuka každý den od 8,00-8,45 (český jazyk); od 8,55-9,40 (matematika). V pondělí a čtvrtek od 10,00 anglický jazyk a v pátek od 11,00 prvouka. V úterý a ve středu je dobrovolné doučování od 9,45-10,30hodin a nově v pondělí od 16,00 můžete využít dobrovolné doučování s p. asistentkou.

Od 14.10. – 23.10. 2020-bude probíhat dálková výuka.dle Covid-rozvrhu. Na prvním stupni se bude jednat vždy o jednu vyučovací hodinu denně od 8:55 do 9:40 přes MS Teams (náplň: třídnické záležitosti, konzultace k profilovým předmětům)

Dálková výuka je pro všechny žáky školy dle školského zákona povinná. Pokud se žák nemůže výuky zúčastnit, např. se zdravotních důvodů, omlouvá ho rodič běžným způsobem třídnímu učiteli do 3 dnů, jinak bude jeho účast na výuce vedena jako neomluvená dle aktuálního školního řádu. V termínu 26. – 30. 10. budou podzimní prázdniny, během nichž výuka neprobíhá (ani dálkově). Nástup žáků do školy na běžnou výuku je plánován na pondělí 2. 11. 2020.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Úkoly na pátek 16.10.
Pracovní sešit z českého jazyka 3.ročník-str. 14/1; číst si knihu do čtenářského deníku + opakuj si na těchto stránkách.
Z učebnice matematiky opiš a vypočítej do sešitu domácích úkolů 17/8 (piš příklady do dvou sloupečků), matematické minutovky -MODRÉ- str. 1/2 + opakuj na těchto stránkách. Kdo chce, může se podívat na Čt2 na UčíTelku.Užij si hezký a klidný víkend a sejdeme se zase v pondělí v 8,55-napíšu, co si máte připravit.

 

Úkoly na čtvrtek 15.10.

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------
26.10. - 30.10.2020-PODZIMNÍ PRÁZDNINY (do školy 2.11.)
 
Postup na zaslání úkolu:
 

 

PS: str. 39,40, 50, 51
Odkaz na stránku 40:https://drive.google.com/file/d/1UH1YkP5DVh_NKDWTTPjmquoG_i1-SN-I/view?usp=sharing
Odkaz na stránku 51: vložím
Podpůrné video na dělení 4: https://www.youtube.com/watch?v=izWIWmX_Oe4
Opiš, vypočítej a pošli mi emailem:

7 . 3 =               21 : 3 =              7 . 2 =

30 : 3 =             8 . 3 =               9 . 2 =

 

Odkaz na stránku 76: https://drive.google.com/file/d/1tBTvnkYTseWf7M06iMRV6WDF5inVJyuO/view?usp=sharing
Prvouka je i nadále na stránkách 3. A
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ČESKÝ JAZYK:

                   str. 76/4- opiš, doplň a pošli emailem (Adam a Ondra 4 věty, pak už jenom slova, která si doplnil); a) a b)-ústně
Učebnice: str. 88-ústně
Podpůrné video: od času 0:53 : https://www.youtube.com/watch?v=1kBL4Sdmgyg
 
Procvičení pravopisu: str. 11 a 28
Odkaz na stránku 28: https://drive.google.com/file/d/17kzLdkzLafSZudQUO_z8jt2T6noktfpL/view?usp=sharing
Písanka-str. 8
-----------------------------------------------------------------------------------
-procvičíme násobilku 2 a pomalu začneme násobilku 3
0, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20

-znázorňujeme příklady pomocí víček, nebo nějakých jiných předmětů

-při dělení-př. 18: 3= říkám si násobky tří, ukazuji si je, až se dostanu na číslo 18 (3,  6, 9, 12, 15, 18)-spočítám si, kolik násobků jsem si řekl/a- výsledek je 6

                                                       https://www.youtube.com/watch?v=6xMpLYLFm3Y&t=4s

Odkaz na stránku 36: https://drive.google.com/file/d/1NnQnp40PFz14U3UWPxxwkPArZAT_EFXR/view?usp=sharing

Odkaz na stránku 38: https://drive.google.com/file/d/1eXRC__RGHvHB63ErKFUyErVUZcjmUT0p/view?usp=sharing

Podpůrné video na rýsování: https://www.youtube.com/watch?v=oqtvKGpTxYA

Slovní úlohy: napiš na papír-zápis (neopisuj slovní úlohu!!!), výpočet, odpověď a pošli emailem

Podpůrné video: od času 33?28 (2. ročník): https://www.ceskatelevize.cz/porady/13394657013-ucitelka/220553114000058/

Prvouka je i nadále na stránkách 3. A

 

 

 

 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Práce od 1. 6.- 7. 6. 2020 (neplatí pro žáky, kteří navštěvují školní skupinu)
Učebnice: str. 75/4 -nahraď obrázek slovem, napiš a pošli emailem (Adam, Ondra napíší 3 věty, pak jenom název obrázku)
                  str. 75/6 - pošli mi emailem, kolik slov (číslicí) si k daným skupinám našel/a (Adam, Ondra-mohou ústně)
                   str. 76/2 - ústně doplň a seřaď si doplněná slova podle abecedy
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1flllEd20d5rx4cpl3Rh1uuXfsqk5cqIE/view?usp=sharing   
Procvičování pravopisu: str. 23 a 27
Odkaz na stránku 27: https://drive.google.com/file/d/1ZtsPfp9r16fKVkNp5vN6XRlh5wltJBqQ/view?usp=sharing
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1iFP8H79KSwjdbZl1TQqwRBkI_sbYKz0Y/view?usp=sharing
MATEMATIKA:
Podpůrné video k přípravě násobení: https://www.youtube.com/watch?v=F0IHqEQ08Pg
Procvičení přípravy na násobení: https://rysava.websnadno.cz/matematika_2.roc/nasobeni1.htm
 
Pokud máte možnost, vytiskněte dětem tabulku na podporu násobení: https://drive.google.com/file/d/1P38_8dtXtEibuGBal6K29ZbqKs79F2-Z/view?usp=sharing
0,  2,  4,  6,  8,  10,  12,  14,  16,  18,  20
PS: str. 73,74
Odkaz na str. 35: https://drive.google.com/file/d/1hahkItg97W4t2sMZg9Jn83q4xzwLM1s9/view?usp=sharing
Odkaz na str. 74: https://drive.google.com/file/d/1jNehWKSfMKSYd9TGls06ueSiUSQti5EQ/view?usp=sharing
Minutovky: str. 2
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ověřovací úkoly do pondělí 1.6.2020-prosím, poslat emailem (neplatí pro žáky, kteří navštěvují školní skupinu)

MATEMATIKA:
-opiš a vypočítej tyto jednoduché příklady
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ČESKÝ JAZYK:

Odkaz na stránku 74: https://drive.google.com/file/d/1rl4bXC1mn-ELOEXOFr-S7-WtHRldMHcu/view?usp=sharing
Učebnice: str. 74/1 - nahlas přečíst, doplnit správná slova (zopakujte si co je věta, z čeho se skládá, jaké máme druhy vět, počet slov ve větě, vytvoření různých druhů vět) ; kdo chce, může věty napsat(popřípadě i vytvořené jiné druhy vět-tvoříme je z vět ve cvičení)
Procvičování pravopisu: str. 10 a 22
Odkaz na stránku 22: https://drive.google.com/file/d/1i7pfto_r1nDpECwtvT5E9aNzTRHn6Xr5/view?usp=sharing
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/150XiKg9zOLShIdOhp8qlbpE5n-FSm9eu/view?usp=sharing
MATEMATIKA:
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1cg3TJKPWdPIN4Cxx9t6MjTO1SUhKDfHq/view?usp=sharing
-shodné úsečky, symbol shodnosti  https://www.youtube.com/watch?v=XaLGndDRMjo
Minutovky-str. 32
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pokud žák/žákyně v průběhu odpolední části půjde ze školy sám/sama, prosím o vyplnění omluvenky-propustky na daný den nebo období. Jinak ho nemůžeme samotné pustit. Pokud půjde sám/sama po skončení dopolední části ( v 11:25 hod.), prosím o zaslání lístku se všemi náležitostmi (jméno, příjmení, třída, datum, podpis a hlavně věta, že po dobu nepřítomnosti žáka za něj přebíráte právní zodpovědnost. V době dopolední části si žáka po telefonické domluvě musí vyzvednout zákonný zástupce.

 

Přihlášení žáci třídy 2. A budou vcházet i odcházet ze školy vchodem B (hlavní vchod vlevo). Žáky si před tímto vchodem vyzvedne každý pracovní den vyučující v 7:45 a odvede hromadně do třídy. Aby nedocházelo ke sdružování žáků před školou, žádáme o co nejpřesnější dodržení tohoto času. Konec dopolední výuky je každý den v 11:25. Vyzvedávání žáka z odpolední výuky je třeba dohodnout s vedoucí skupiny individuálně, nejpozději do 16:00. Vstup rodičů do školy je zakázán.

https://docs.google.com/document/d/1qSqyjzOBOT5B6dbUNFWDtN9KflUXs0lmX3IyBOW-HYA/edit?usp=sharing

Ověřovací úkoly do pondělí 25.5.2020-prosím, poslat emailem

Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1TC9Mxc7G5HILt-VHxG0s0v2itAgroqJn/view?usp=sharing
 - komu ještě nejde rozklad,počítejte s rozkladem; kdo rozkládá v hlavě, počítá bez rozkladu(pozor na dopočítávání na prstech)
 
Práce od 19. 5.- 24. 5. 2020
Učebnice str. 73 - ústně; 73/8 - napiš a pošli emailem
PS - str. 68
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1ujj22_W0Eafwd-UN7eaqn3_v0TPGTvY8/view?usp=sharing
Písanka: str. 12-písmeno j
MATEMATIKA:
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1jOmrJXuqSOnfnpwOPlwPmoRvx9Fki3Bm/view?usp=sharing
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1IxdhGkVd8aGeNhaxNXLEOtMSsJGmCe6O/view?usp=sharing

 

ČESKÝ JAZYK: napiš mi dopis (psát psacím písmem); podívej se na video, co má dopis obsahovat. Napiš, co děláš - nebo si dělal(a);jak se máš.......Vymysli nejméně 5 vět (Adam a Ondra-3 věty)
Třeba ti pomůže toto video.....https://www.youtube.com/watch?v=TrPB-1QQiEI      aspoň jako odměna....
MATEMATIKA: sloupeček číslo 66-opsat celé příklady
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1v7iYnhJUmOgTVc8jdev4l5aDsY78y_TW/view?usp=sharing
 

 Protože hlavní formou vzdělávání zůstává do konce školního roku i nadále distanční výuka, ráda bych se s dětmi setkávala online přes Microsoft Teams  (účast by byla samozřejmě dobrovolná). Myslela jsem, že bude dobrá škola v pyžamu, ale po zkušenostech jiné p.učitelky se to neosvědčilo..

 

Informace najdete zde:https://zsjm-me.cz/otevreni-skoly-1-stupen.  Také jsem je poslala elektronickou ŽK. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
ČESKÝ JAZYK:
Procvičujeme pravopis: str. 9 (neposílejte, zkontroluji ve škole)
Písanka: str. 20 -písmeno I
Hravá čítanka: str. 42-43
MATEMATIKA:PS-str. 26 a 29
             na stránku 29:   https://drive.google.com/file/d/104zB0WL-7-3pt-4GDymOEb6ACt2jmWfs/view?usp=sharing             
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ČESKÝ JAZYK: diktát podle videa (slabiky dě,tě,ně) :https://www.youtube.com/watch?v=B7gPPX72NZM&t=443s
(Adam s Ondrou ho zkusí celý-nebo pouze 3 věty)
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1rxAB0audByS--pIGdkVxKk7rqOKjNAL4/view?usp=sharing
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMLOUVÁM SE, ŽE JSTE ODE MĚ NEMĚLI ZPĚTNOU VAZBU NA VYPRACOVANÉ ÚKOLY, ALE MĚLA JSEM TECHNICKÉ PROBLÉMY. UŽ I TECHNIKA SELHÁVÁ........DĚKUJI. 
ČESKÝ JAZYK: 
Procvičujeme pravopis-str. 20 (neposílejte, zkontroluji ve škole)
Písanka: str. 31-písmeno R  (neposílejte, zkontroluji ve škole)
Úkol na pátek-rodiče-odpočinek; děti-nakresli mi a pošli, jak si představuješ čarodějnici; kdo chce, může mi jí i větami popsat
MATEMATIKA:
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1K_RZOXUSIojdhnE0xxG9dgKNfJ8nwoiC/view?usp=sharing
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1uQ58nkfR9L0VoR1H190HTGMF4P7Kl4ut/view?usp=sharing
 
Ověřovací úkoly na středu 29. 4. 2020-prosím, zaslat emailem
MATEMATIKA: sloupeček číslo 65-opsat celé příklady
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1v7iYnhJUmOgTVc8jdev4l5aDsY78y_TW/view?usp=sharing
Práce od 22. 4. -28.4.2020
ČESKÝ JAZYK:
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1Dr7VxQElrkyPCxuyn91FulQTCjF0F9tA/view?usp=sharing
Učebnice str. 72/1,2-již jsme s dětmi dělaly - ústně(cvičení 1-bez a), b)
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1ZLW96P1NKAl4pMUNGbukpFY9JmLggOdN/view?usp=sharing
Písanka: str. 30 -písmeno B  (neposílejte, zkontroluji ve škole)
 
PS-str. 25 -u slovních úloh (cv.4,5,6)-napsat příklad a výsledek-odpověď ústně; cv.1-zápis, výpočet, odpověď
 25/2-napiš příklady z kytiček a pošli mi emailem(OMLOUVÁM SE za chybnou informaci-výsledek není uprostřed kytičky, ale uprostřed je číslo, od kterého se odčítá)
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1DbWsSeaYQTOl6-dTCljppP4-xYG7ZB84/view?usp=sharing
Geometrie: délka úsečky a jednotky délky (milimetr, centimetr)
-pozor!!!-rýsujeme slabě, jednou čarou, měříme od bodu k bodu(ne od konce čáry!!!) a pravítko na bod přiložíme čárkou u nuly
 

 

 

 
Ověřovací úkoly na středu 22. 4. 2020-prosím, zaslat emailem
Diktát:  https://www.bing.com/videos/search?q=p%c3%a1rov%c3%a9+souhl%c3%a1sky+dikt%c3%a1t&&view=detail&mid=3FAB8C7B19E0741522C93FAB8C7B19E0741522C9&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dp%25c3%25a1rov%25c3%25a9%2Bsouhl%25c3%25a1sky%2Bdikt%25c3%25a1t%26FORM%3DHDRSC4  

Matematika: opsat příklady po sloupečkách, kdo chce, může počítat bez rozkladu (jenom pozor, aby žáci nedopočítávali po jednotkách, ale rozklad tvořili v hlavě)

76+5=   48+2=   84-7=   88+5=   23+7=
48+8= 81-2= 32-6= 23+8= 93-9=
45+9= 51-4= 41-6= 33-9= 65+7=
85-8= 65-7= 43+9= 22-5= 83-8=
66+6= 84-5= 43-6= 34-8= 71-3=

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Práce  od 15.4. - 21.4.2020
Učebnice - str. 71/12 - ústně vymýšlet věty s napsanými slovy a pak se slovy opačného významu(důležité je, aby děti rozuměly)
Učebnice - str. 71/14 - opsat celé věty a správně doplnit - poslat emailem(Adam a Ondra si mohou vybrat 1 sloupeček)
Odkaz na stránku 71:
 
Procvičování pravopisu: str. 8 a 18 (pozorně číst, dbát na porozumění slovních spojení a zdůvodňování)
Odkaz na stránku 8: https://drive.google.com/file/d/1cqaKSDN3E0C2N8yyeTJPILvBHfHDhr71/view?usp=sharing
Hravá čítanka: str. 34-35 - vrátíme se do období, kdy jsme ještě mohli běhat venku...; na vyluštění použijte písmenka, tabulky...nechte děti pracovat samostatně-rozvoj logického myšlení ); číst nahlas
Odkaz na stránku: https://drive.google.com/file/d/1hWR6W30LLBM2FGqcPZqK8gLjPiRs1Qm0/view?usp=sharing
Z obrázků říkat (kdo chce, může napsat) slova a zdůvodnit. Rozšiřující učivo-hledat další slova, ve kterém bude daná souhláska.
 
                                                             uvnitř slova:      https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/parove-souhlasky/souhrnne-procvicovani/cviceni.html
------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS - str. 24 - cv.1-zápis, výpočet s neznámou, odpověď; cv.2-vypočítat-kdo chce, může bez rozkladu
Odkaz na str. 24: https://drive.google.com/file/d/1NxbmTxY7yDVsCXzEzrlS-eYIpKSgze9u/view?usp=sharing
-(neposílejte, zkontroluji ve škole)
Geometrie- úsečka-porovnávání délky úsečky (4 cvičení)
 
-pošli mi emailem ; pomocné video: https://www.youtube.com/watch?v=BjKp9vQfvUU
Minutovky-str. 28 (neposílejte, zkontroluji ve škole)
Pošli mi emailem řešení tajenky:  https://rysava.websnadno.cz/matematika_2.roc/7malustenky_1.htm 
 
Rozšiřující učivo: rozvoj logického myšlení-pro děti je dobrá názornost; ať si úlohy znázorní na tabulku, papír...
 
PRVOUKA:

Dnes budeme pracovat -  PS na str. 54 - 55.

Na jaře vyrostou z pupenů na větvích listy a květy. Po opylení květů opadají okvětní lístky a dozrávají plody. 

 

Vaše p.uč. Zdenka

 

 

Ověřovací úkol z čj a m-poslat(pokud to zvládnete) ve středu 1.4.2020

-potřebuji si ověřit, zda dané látce rozumí; bez Vaší kontroly mi odešlete na email

Diktát vět: prosím o nadiktování těchto vět dle návodu níže...

Jak napsat diktát?

  • celý diktát pomalu přečtěte
  • diktát nepřerušujte - neupozorňujte na chyby
  • nechte dítě v klidu opravit si chyby
 
 
 
str. 22-odkaz na stránku:
 
 
 
 
Geometrie:- procvičit bod (5 cvičení)
-rozšiřující učivo: narýsuj na papír různé body, úsečky -správně pojmenuj a vyznač body, které úsečce náleží a které nenáleží(kdo chce, může procvičit na stránkách online cvicení-tvary a druhy čar)
Matematické minutovky-fialové- str. 24 a 26
ČESKÝ JAZYK
Učebnice Čj-str. 70-ústně-odkaz na stránku:
 
 
https://drive.google.com/file/d/1Q6gemM8fighWOS3hBnHUj-EkEoUWFKJh/view?usp=sharing
Písanka:  str. 27pouze písmeno X; odkaz na stránku:
-kdo nemůže vytisknout, napsat na papír
 -kdo chce, může vymýšlet další věty 
Číst a vést si čtenářský deník.
Tip pro rodiče-vzdělávací detektivní hra od České spořitelny: www.tajuplnacesta.cz 
PROVOUKA

posílám úkoly - PRV. Již nám začalo jaro a to je začátek koloběhu života v přírodě. Sluneční paprsky ohřívají zem. Začíná růst tráva, rozkvétají jarní květiny. Ptáci přilétají z teplých krajin, probouzejí se "zimní spáči". Rodí se mláďata. A v tomto jarním období se slaví Velikonoce.Velikonoce jsou pro vás hlavně oslava jara, radost z dobrůtek,legrace při koledování. V každé zemi se slaví různě. U nás si zdobíme dům , byt, zahradu. Uklízíme. Pečeme nádivky, mazance a beránky. Pleteme pomlázky, které ještě zdobíme pentlemi. Chodíme hodovat, kluci děvčata omlazují.....Připomeňte si doma s rodiči, které zvyky se udržují u vás doma? 

Na str. 53 PS na této straně budete všichni pracovat na zahradě. Pojmenujete zahradnické náčiní, budete si vyprávět co kdo dělá na obrázcích a poslední cvičení vám napoví co Alenka zasela. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ČESKÝ JAZYK

Odkaz na stránku z učebnice:

písemně a poslat 69/5 – prosím, nechte toto cvičení napsat žáky samostatně bez Vaší opravy do 24.3.

Procvičování pravopisu – str. 6,7 (neposílejte, zkontroluji ve škole)

https://drive.google.com/file/d/1cQrx578emIc8lPZtWLN880dvZKxucifZ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1BtbIgrdy2vN0cbzWHkcLRwR-vQh5TQfQ/view?usp=sharing

  • Hravá čítanka – str. 22-23 (číst nahlas)

    Rozšiřující učivo na procvičení párových souhlásek:

    -doporučuji každý den hlasité čtení(vyberte si knihu, kterou budou děti číst každý den-stačí 10-15 min

    Matematické minutovky (fialové) – str. 18-19; 22-23 (neposílejte, zkontroluji ve škole)

    Najdete ji na této adrese:

     

    https://skolakov.eu/matematika-2-trida/scitani-a-odcitani-do-100-b

     

    -práci nechte děti vypracovat sami, zkontroluji a zapíši známku do el. žákovské knížky

    počítání +/- do 100 - žáci samostatně vypočítají sloupečky, v případě chybovosti jim udělejte u příkladu puntík a nechte děti chybu opravit, teprve poté příklady společně projděte

  •  

    přepis textu, doplňování i/í a y/ý - opakování pravopisu tvrdých a měkkých hlásek: doporučuji nejprve nechat děti vyjmenovat nahlas tvrdé a měkké slabiky, poté dát prostor k samostatnému přepsání textu (v případě chybovosti říci, kolik chyb a kde je v textu vidíte, poté nechat děti chybu samostatně vyhledat, opravit), nakonec text společně projděte 

  • Adam a Ondra napíší celá slovní spojení po k_selé okurk_ a pak už jenom slova, kde chybí i/y
Pokud budou děti doma něco vyrábět, stavět, tvořit, kreslit, poprosím o foto......

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ráda bych poprosila rodiče, když mi budete posílat úkoly, jestli byste mi mohli napsat Vaše poznatky, připomínky k učivu (co nešlo, co je bez problémů.......co Vás napadne). Děkuji.

 

Dobrý den,  od 8.00-14,00 hodin si můžete v hale školy vyzvednout potvrzenou žádost o ošetřovné při péči na dítě do 10 let. Pokud si půjdete pro tento dokument, je tam připraven k vyzvednutí pracovní sešit z matematiky. Pokud jste si matematiku nevyzvedli, nic se neděje. Nechoďte pro ní. Zvládneme to i bez ní...

Vážení rodiče, milí žáci,

Prosím všechny žáky, aby se snažili tyto úkoly plnit. Pomůže nám to společně překonat tuto nenadálou situaci i pozdější návrat do běžného režimu. Rodiče si dovoluji požádat, aby žákům k jejich vzdělávání vytvořili vhodné domácí podmínky, náležitě je motivovali a za splněné úkoly chválili. Prosím, pokud možno denně žákům připomínejte, aby udělali nějakou dílčí část se zadaných úkolů. 

Děkuji za spolupráci a přeji pevné nervy.

-během příštího týdne budu vkládat další práci; toto by měli mít žáci hotové cca do úterý 17.3. (mimo čtenářského deníku)

ČESKÝ JAZYK - následující učivo bylo vyvozeno ve škole

Při určování správného pravopisu hledáme jiné tvary daného slova nebo slova příbuzná. Dětem často pomáhá (využívejte):

  • "zmenšení" nebo "zvětšení" (žab/pka - žaBička, žáBa)
  • Práce v učebnici - str. 68/1 -ústně, nahlas zdůvodnit; pokud by to bylo možné, napsat na papír učebnice-str.68/2 a oskenovat a poslat na email nebo telefon.

     

    ústně zdůvodňovat: https://www.youtube.com/watch?v=5v-1Llek71w

    Hravá čítanka: str. 18-19 (ČÍST NAHLAS) - na papír napiš recept tvého oblíbeného jídla ( ingredience, postup přípravy) - pokud by to bylo možné oskenovat a poslat na email nebo telefon.

    MATEMATIKA: MATEMATICKÉ MINUTOVKY FIALOVÉ -STR.5-10

    procvičování na PC: https://skolakov.eu/matematika-2-trida/scitani-a-odcitani-do-100-b

    PRVOUKA: str. 49

     

     

    Milí rodiče,

    Nabízím Vám tedy možnost jejich využití. Děti s programem pracovat umí, využíváme v hodinách. V podstatě jde o elektronickou verzi učebnice, kde se po kliknutí pro kontrolu zobrazují správné odpovědi. Program nabízí i rozšiřující úkoly (po kliknutí na danou učebnici vpravo - nápis BONUSY). Pokud máte zájem využívat tyto učebnice, prosím, zaregistrujte se zde:

    Děkuji 

     

  •  

    Milí rodiče,

    Nabízím Vám tedy možnost jejich využití. V podstatě jde o elektronickou verzi učebnice, kde se po kliknutí pro kontrolu zobrazují správné odpovědi. Program nabízí i rozšiřující úkoly (po kliknutí na danou učebnici vpravo - nápis BONUSY). Pokud máte zájem využívat tyto učebnice, prosím, zaregistrujte se zde:

    Děkuji 

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------

    Doporučená příprava domácího vzdělávání českého jazyka a matematiky zahrnuje část "základní", aktuálně probírané učivo - zejména práce v pracovním sešitě, diktáty, přepisy (uvedeno tučně). Dále potom učivo "rozšiřující" - další procvičování, opakování dříve probírané látky, internetové odkazy... Je na Vašem uvážení, jestli budete procházet všechny doporučené oblasti (nabízím toho úmyslně více, aby bylo z čeho vybírat).

    MATEMATIKA

    https://drive.google.com/file/d/1nnICHaS-3c-7CgJC7Y3P0Yd4R8pXN4n0/view?usp=sharing

    www.youtube.com/watch?v=SZG6hv5uyeY&t=1s 

  • https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/lide-a-cas/u-hodinare/cviceni1.htm